Hot Billetter

domingo, 2 de enero de 2011

IGOR CORRALES... What a Wonderful World... (Sikke en vidunderlig verden) .......

 
 
 
 
 
 
 
 
 
også sendt dig den sang
min vidunderlige verden .. i mit indre kig indefra mine .. at verden er vidunderlig .. Amos alle .. og alt og forsøger at være især de menneskelige inperfecto .. alt andet lider og dør for samme .. min verden er en speciel verden .. fordi den kommer indefra mig .. og ind i min indre verden er min smukke .. er maraviilloso .. fordi alt er lykke .. er opfyldt drømme .. er sande, fordi alting har et strejf af kærlighed .. og flydende harmoni .. Jeg er en i min verden og mit univers .. dag for dig, at jeg tilbyder denne sang .. louis amstrom
Det er for mig en gave til menneskeheden

at verdens mere .. mest vidunderlige .. verden er smuk .. når der er kærlighed














also sent you the song
my wonderful world .. in my interior look from inside mine .. that the world is wonderful .. amos all .. and everything and try to be particular to the human inperfecto .. everything else suffers and dies for the same .. my world is a special world .. because it comes from inside me .. and into my inner world is my beautiful .. is maraviilloso .. because everything is happiness .. are fulfilled dreams .. are true, because everything has a touch of love .. and flowing harmony .. I am one in my world and my universe .. today for you I offer this song .. louis amstrom
it is for me a gift to mankind

that world more .. most wonderful .. the world is beautiful .. when there is love






(Sikke en vidunderlig verden)

Jeg ser træer grønne, røde roser også
Jeg ser dem blomstre for mig og dig
Og tænker jeg, hvad en vidunderlig verden

Jeg ser blå himmel og hvide skyer
De lyse velsignede dag, den mørke hellige nat
Og tænker jeg, hvad en vidunderlig verden

Det regnbuens farver, smuk i himlen
De er også i ansigterne på folk passerer
Jeg ser venner rystende hænder sige: "Hvordan har du det?"
De er virkelig siger jeg elsker dig

Hør babyer begræde, jeg ser dem vokse
De vil lære meget mere end jeg nogensinde vil vide
Og tænker jeg, hvad en vidunderlig verden
Ja tænker jeg, hvad en vidunderlig verden.
-----------------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=zTCYZ4Uv9qo&feature=related




-----------------------------------------------------------------------------
(What a wonderful world)
Yo veo árboles verdes, rosas rojas también
Las veo florecer para mi y para ti
Y pienso para mi mismo, Qué mundo maravilloso

Veo cielos azules y nubes blancas
El brillo de un día bendito, la oscuridad de la noche sagrada
Y pienso para mi mismo, Qué mundo maravilloso

Los colores del arco iris, tan lindos en el cielo
También están en las caras de la gente que pasa
Veo amigos estrechando sus manos, diciendo "Cómo te va?"
Realmente ellos dicen Yo te quiero

Escucho bebés llorar, los veo crecer
Ellos aprenderán mucho más de lo que yo jamás sabré
Y pienso para mi mismo, Qué mundo maravilloso
Si pienso para mi mismo, Qué mundo maravilloso.


----------------------------------------------------


http://www.youtube.com/watch?v=gLgpCIo8ayw&feature=fvst



------------------------------------------------------



(What a Wonderful World)

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world

I see blue skies and white clouds
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world

The colors of the rainbow, so pretty in the sky
They are also on the faces of people passing
I see friends shaking hands saying "How are you doing?"
They're really saying I love you

Hear babies mourn, I watch them grow
They'll learn much more than I'll ever know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

No hay comentarios:

Publicar un comentario