Hot Billetter

jueves, 6 de enero de 2011

Pavarotti & Barry White - My first, my last, my everything

samples of the sensitivity of the teacher is IGOR CORRALES music selections .. and poetry that each day shows us his books .. and writing and his music library ..

at a time when the life of igor pens ... I said free music ... and captures the soul in a special world .. says that emerges a source of energy .. that has to do to do with that strength that is born of inspiration and motivation because it touches the feelings ... and give reasons in the future life of an individual or a mass of people ..

Here are ways to know the soul of genius as the master artist .. IGOR CORRALES This way of showing the soul of an individual operator and altruistic .. in other words one of the men who want a better world ... makes a better world .. and transforms it for the good of humanity ...

go to .. learn from him ..
this time with some of his music
WITH THE SENSE OF YOUR SOUL ...


prøver af følsomheden af læreren IGOR Corrales musik valg .. og poesi, der hver dag viser os hans bøger .. og skrive og hans musik bibliotek ..

på et tidspunkt, hvor liv Igor penne ... Jeg sagde gratis musik ... og fanger sjælen i en særlig verden .. siger, at dukker en energikilde .. der har at gøre at gøre med den styrke, der er født af inspiration og motivation, fordi det rører følelser ... og begrunder i fremtiden liv en enkeltperson eller en masse mennesker ..

Her er måder at kende sjæl geni som master kunstner .. IGOR Corrales Denne måde at vise sjælen af en individuel operatør og altruistiske .. med andre ord en af de mænd, der ønsker en bedre verden ... gør en bedre verden .. og omdanner det til gavn for menneskeheden ...

til .. lære af ham ..
denne gang med nogle af hans musik
Med følelsen af din sjæl ...

 

 

Pavarotti & Barry White - My first, my last, my everything....


My first, my last, my everything.
And the answer to all my dreams.
You're my sun, my moon, my guiding star.
My kind of wonderful, that's what you are

I know there's only, only one like you.
There's no way, they could have made two
You're all I'm living for,
Your love I'll keep for evermore,
You're the first, you're the last, my everything.

In you I've found so many things
A love so new only you could bring
Can't you see if you,
You'll make me feel this way.
You're like a first morning dew on a brand new day.
I see so many way that I
can love you,Till the day I die.
You're my reality, yet I'm lost in a dream.
You're the first, the last, my everything
* Instrumental *

I know there's only, only one like you.
There's no way they could have made two.
Girl you're my reality
But I'm lost in a dream
You're the first, you're the last, my everything

 

 

Min første, min sidste, min alt.
Og svaret alle mine drømme.
Du er min sol, min måne, min ledestjerne.
Min slags vidunderlige, det er hvad du er

Jeg ved, der er kun én som dig.
Der er ingen måde, kunne de have lavet to
Du er alt jeg lever for,
Deres kærlighed jeg vil holde i al evighed,
Du er den første, du er den sidste, min alt.

I dig har jeg fundet mange ting
En kærlighed så nye kun du kan give
Kan du ikke se, om du,
Du vil gøre mig til at føle på denne måde.
Du er som en første morgendug en helt ny dag.
Jeg ser mange måde, at jeg
kan elske dig, indtil den dag jeg dør.
Du er min virkelighed, men jeg er tabt i en drøm.
Du er den første, den sidste, mit alt
* Instrumental *

Jeg ved, der er kun én som dig.
Der er ingen måde de kunne have gjort to.
Pige, du er min virkelighed
Men jeg er tabt i en drøm
Du er den første, du er den sidste, min alt

 

 

Tu eres la primera, lo ultimo, lo unico
tu eres la respuesta a todos mis sueños
tu eres mi sol, mi luna, la estrella que me guia
mi maravilla eso es lo que tu eres
se muy bien que solo hay una como tu
es imposible que pudieran hacer dos
tu eres lo unico por la que vivo
siempre guardare tu amor
tu eres lo primero, lo ultimo, lo unico
en ti he encontrado tantas cosas
un amor tan nuevo que solo tu me podias traer
es que no ves que eres tu quien me hace sentir asi
eres como el rocio del nuevo dia
te amare hasta el dia de mi muerte
tu eres lo primero, lo ultimo, lo unico
se que solo puede haber una como tu
por que eres irrepetible
tu eres mi mundo
estoy perdido en un sueño
tu eres lo primero, lo ultimo, lo unico
lo unico.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario