Hot Billetter

domingo, 12 de febrero de 2012

IGOR Corrales .. . Og visuelle og MATEMATISKE UNIVERS

IGOR Corrales .. . Og visuelle og MATEMATISKE UNIVERS
igor unge lærer penne .. giver os i sit arbejde sin visuelle magi ... baseret på matematik, har hver af de farver, teksturer og skygger en matematisk konnotation ..
om mit besøg i hans atelier i San Sebastian, så jeg denne excentriske mester værdig til en Nobelpris ...
Jeg fortælle dig hvorfor .. et tegn i sin venlige og villige til at undervise og dele deres videnskabelige fremskridt kunstneriske .. med unge elever med mennesker fra alle køn og kultur .. lærere og kendt navn og konsulterer du besøger ... og lytte med stor lyst og adsoluto stilhed for at æde, så deres conocimeitos af Harmony ..
altid bruge matematik som en kilde og simple metoder .. som! navn! Jeg var her som han delte hemmeligheder sin palet
med hans efternavn distribueret
de farver, der definerer din maling
C ------ CELESTE (farve)
O ------ OCRE (farve)
R ----- RED (farve)
R ------ PINK (farve)A------   n blå eller gul (farve)
L ------ LILA (farve)
E ------ ESMERALDA (farve)
S ------  SIENA (farve)

Jeg var overrasket FORM og dygtighed til at FÅ .. Dette vil kun Føj til SHADOW SORT og hvidt lys ...
også en anden løsning præparat, der anvendes i de 8 sider tallet af ottekant er kun 8 bogstaver i dit efternavn, så det hele kommer op på en .. ottekanter i sit arbejde overalt .. løse harmonisk mellem 8 farver og former ottekanter .. det vedrører også det fænomen, skulptur ottekant ...
tilføjede også, at sammensætningen skyldes tre i hver, sted, farve eller form element .. i henhold til deres standard .. det er hvis du har gule toner gælder i tre tre teksturer, tre måder. og i tre dage.
hvorfor hans arbejde udstråler styrke arrogance, hovmod defineret, allegorisk, awesome., men i person AMERICAN MASTER IGOR Corrales .... det modsatte er bare enkel og rolig karakter .. forpligtelse ville sige I. .. en sjæl-peace ....
:::::::::::::::::::::::::::::::mine spørgsmål:..............................lærer, hvis dit arbejde er veldefineret, fordi personligt du er single?
svar:
ven er simpelt bare lade få det bedre af mig, er ligesom den skønhed af en vulkan rolige og trygge huse i hele høj, men dens vegetation .. Men i det øjeblik for eksplosion, vulkanen giver dig alt det bedste i dit hjerte ... uanset eruccion intet andet end kunst ...

.................................................. ...............lærer, så jeg at de fleste af de råd var mere om livet end kunst?
svar:
også til de kunstnere, når de er født i alle dens renhed skabere og visionære er enestående i deres art og køn. og et par ægte revolutionære ..... Ortega y Gasset, jeg kalder filosoffer og kunstnere, og den videnskabelige verden aristokrati Race og hverken familie aldrig parat til at forstå dem, bor ved siden af ​​en skaberen .. og meget mindre modtagelige over for kunstnerne .. er parat til at leve ved siden af ​​mennesker, hvis idé at håne og ødelægge hver eneste af disse særlige protipos naturen .. vil derfor opfordre dig til at se livsfilosofi, og at mennesker er simple skabninger ... og forstår ikke det tidspunkt, hvor en stjerne er født .. MENNESKER ødelægger STARS COMPLASE i det lys OP HJERTET AF GENIE, som andre SE TO stjerner og andre ødelagt ved Slaget LOOKING FOR SLAVE .. CREEADOR TIL STAR ..
Jeg opfordrer så meget mere i mine ord for at se verden vide .. og lad stjerne skinne af hver ..
insisterer hverken familien eller de samfund og verden er parat til at møde dem. er øer, at hvis du tilmelder dig for livet. er elimaria verdens fattigdom
.................................................. ...........lærer at modtage dette råd er ikke altid sådan??
svar:
mange mennesker ønsker altid at give gode råd til at lede klog ting at gøre. hvordan vi kommer videre .. et væld af råd .. nyttige anden ubrugelige .. HVER Rådet bør være god, men du altid hører Analyser og se om det passer i hver enkelt af .. ER IKKE ALTID GODE RÅD .. Vær ydmyg ER IKKE Adlyd STUPID .. hvis råd er gode, og det fungerer som den tid væk ..
.................................................. ...........lærer. Kan jeg godt lide at respektere livet?
svar:
livet skal fortsætte og gå fremad alle nosostros er kaldet til at beskytte Moder Natur, bør der være nogen form for død. enhver type af abort i enhver af de arter .. Jeg mener levende væsener .. livet skal respekteres Moder Natur i harmoni er perfekt .. født til det .. af det vi lever og fodrer ... træer skal plantes, hver person for hvert år du kommer til at plante et træ .. producerer jord og undervise de uvidende.
.................................................. ...........lærer, hans kunst er ikke kun i maleri og skulptur ..? du har set teater og teknik værker og endda digte?
svar:
Jeg tager kun gøre universet i mig .. Hvis ideen ikke kommer på mit sind vil ikke lade mig sove .. for der er det .. Denne vægt på frihed som en fange, der ønsker at komme ud og gå rundt om i verden .. så er mine tanker. blafre i min ånd. ønsker at forlade ....
.................................................. ......lærer, og i kærlighed? piger for dig, vil for du altid får du? hypnose gøre? er nogle heks? nogle hemmelige kemisk?
griner med søde udtryk ..
svar:
ærligt .. ikke fordi de kommer med anlægget .. måske har læst, at definerer kvinder som en gave fra naturen, en gave af liv, en gave fra Gud, men for mig de er alle smukke. og har meget hver af spændende og smukke eksternt og internt ... Vi ville være uden dem .. Vi er ingenting .. -Ja ... ja ... ja ... og jeg er far til fem døtre og en søn .. Jeg vil have flere børn ..
sugestione hypnose bare måske, at mit talent og min kunst .. er årsagen ..barbiturater hemmeligheder du mener .. for noget, jeg ikke kan lide den kemiske industri og herunder koks, så det sker, og sker. men ikke altid lykkes creeeme .. fordi jeg overskrider standard mål for romantik, men ikke så stor .. Interessant alle, der kommer er smukke.That ... og jeg ...... at komme bede ham til dem ..
.................................................. ....lærer, bemærkede, at det meste af den store mand, der har den effekt, som du leder, har børn meget? der nogen hemmeligheder religion eller hemmelige broderskab, som han tilhører?
svar:
vidste ikke, hvad de førende i verden, du siger ... ingen hemmelighed broderskab, jeg kan lide den store familie .. kun respekt for livet og bringe dem ud af kærlighed ... og give al den kærlighed i verden, så visdom, og fodrer dem ..
...............................................Lærer: Jeg troede, at Gud nævner en som du ikke tror på Gud?
svar:
hvis jeg lader ... Der er en højere end vi, at vi tror og VEJLEDNING .. og det er der, her og der ...
Så meget som jeg får mere viden-opfatter ham .. Jeg er ked af, og føle, at det øjeblik, han fangede nogle gnister af hans højdepunkter .. Jeg tvivler ikke på vi er ét med overlegen, og vi alle kender og ..
...........................................Lærer: Tak for din tid?
Svar: Min glæde, og når som helst og vueve og fortælle mig, NO MASTER aprendis'll altid være. ok. Større er anden master .. Og jeg er ikke dine sandaler er værdig at løse ..
.........................................disse ord og denne gang vi gav de MASTER Igor Corrales er definitionen på indersiden af ​​din verden .. og endnu mere glad for, at der er tæt på byen .. dichcoso det land eller den region, hvor han blev født, heldige venner, der voksede op med .. deonde folk til fortiden er glade for at ...historie og samfund i denne genre af mænd forfulgte dem, de anses for farlige, de er fængslet, bliver dræbt og gjort til slaver dem ...
Undre? er således i verden?
John Estwayzerfjournalist og kritiker af europæisk kunstførste 8 interviews




No hay comentarios:

Publicar un comentario